خطر تفکر وهابیت

محمد بن عبد الوهاب مؤسس گروه وهابیت در سال 1111 هجری متولد شد و در سال 1206 هـ از دنیا رفت، دوران کودکی خود را در شهر خود (عینیه) در حجاز و به ویژه نجد سپری کرد، بعد از مدتی وارد حوزه علمیه حنبلی شد و نزد علمای (عینیه) به فراگیری علوم پرداخت، برای تکمیل دروس خود وارد مدینه منوره شد، بعد از آن شروع به مسافرت به کشورهای اسلامی نمود، چهار سال در بصره و پنج سال در بغداد اقامت نمود، به ایران نیز مسافرت کرد، در کردستان یک سال و در همدان دو سال ماند، آن گاه سفری به اصفهان و قم نمود، و بعد از فراگیری فلسفه و تصوف به کشور خود، حجاز باز گشت و با پدرش به شهر (حریمله) هجرت کرد، و تا وفات پدرش در آن جا ماند، در حالی که پدرش از او راضی نبود.

  ادامه مطلب ...

نقشه راه ظهور اقا امام زمان (عج)

با تحقیق اساتید محترم حوزه های نجف اشرف و مشهد مقدس ، از کتابهای الغیبه شیخ نعمانی و شیخ طوسی (ره) ، الملاحم والفتن سید بن طاووس ، اکمال الدین شیخ صدوق (ره) و کتاب بحار مجلسی جلد 52 و ...

   ادامه مطلب ...

مهاجمان و آتش زنندگان به خانه وحی

اسامی مهاجمان به خانه حضرت زهرا(س) و اسامی 12 نفری که هنگام تعرضِ مهاجمان داخل خانه بودند


خانه امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س) تنها خانه ای بود که یک درب به داخل مسجد النبی(ص) و یک درب به بیرون داشت.(و سدّ الابواب الّا بابه) این خانه چند بار مورد تعدّی و حرمت شکنی قرار گرفت، عبدالملک مروان این خانه را تخریب کرد (مناقب ابن شهر آشوب، جلد 2، صفحه 211) و در موقع اخذ بیعت برای خلافت خلیفه اول و برای تثبیت موقعیت او این خانه مورد هجوم واقع شده و به آتش کشیده شد.


  ادامه مطلب ...

حدیث معراج و سرانجام زنان و دختران بی حجاب امت رسول الله

حضرت امام زاده عبد العظیم الحسنی ‍(ع) (مدفون در شهر ری) روایت کرده است: از امام نهم امام محمد تقی جواد الا ئمه (ع) از پدرش حضرت امام رضا (ع) از پدرش حضرت امام موسی کاظم (ع) از پدرش حضرت امام جعفر صادق (ع) از پدرش حضرت امام محمد باقر (ع) از پدرش حضرت امام زین العابدین (ع) از پدرش حضرت امام حسین سید الشهداء(ع) از پدرش حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب (ع) که آن حضرت فرمود:

روزی من و فاطمه  به خدمت حضرت رسول (ص) رفتیم و آن حضرت را بسیار گریان یافتیم  عرض کردم : پدرو مادرم به فدای تو باد یا رسول الله چه چیزی سبب گریه شما شده است ؟ فرمود یا علی شبی که مرا به آسمان بردند زنانی چند از امت خود را در عذاب دیدم پس از حالت آنها تعجب کردم و از شدّت عذاب آنها گریستم.


  ادامه مطلب ...

تمامی اهنگ های علی فانی

علی فانی یکی از خواننده های موفق در زمینه آهنگ های مذهبی می باشد. به همین دلیل مجموعه آهنگ های علی فانی را آماده دانلود کردیم. ماه شعبان در شمار شریف‌ترین ایّام سال قرار دارد که نه تنها خود شریف است، بلکه بستر ولادت ولیّ مطلق الهی، حضرت بقیه الله (ع) نیز می باشد . چه زیباست ، در چنین ماهی به آهنگ ، تواشیح ، مداحی و مناجات های زیبا از علی فانی گوش فردا دهیم تا همچون فرشتگان ، شعبان را شاد بگذرانیم . شما هم اکنون می توانید آلبوم و تمام آهنگ های علی فانی را با لینک مستقیم از وبلاگ یا مهدی (عج) دریافت نمایید.

  

ادامه مطلب ...